Saturday, June 12, 2010

lagi

SaLam~~~

"ko tau x dia tunang nex week?"tetiba sorang membe aku message tanya ni..

"aku tau dia nak tunang dis year. tapi, NEXT WEEK??"aku reply


ok, seriusly, aku dah tanak keje or practical jaoh2 dah (as if ada internship agi pasni)
ok, memang aku tanak kerja jaoh dari hometown aku.. i mean, not over the sea kaa.. islands in Peninsular, bole consider agi kot..

wuargh!!!! baru Jun kot?! tapi, member aku n relatives aku tunang n even kawen pon, da bape banyak aku miss.. tuh excluding wedding seniors aku tuh.. isk.. nyesal lak mintak internship jaoh2 ni.. takpe!takpe! pengalaman, shino, pengalaman..*pujuk diri aku ni*


memang laa da bajet i'm gonna miss banyak majlis dis year.. tapi, asal tahun ni cam banyak sgt?? ehee...envy neyh!


anyway, congrats kat korang2 yang da bertemu jodoh.. semoga diredhaiNya, berkekalan n berbahagia ke akhir hayat

"baraKallahuLakuma wabaraka 'alaikuma wajama'a bainakuma bilkhair"

=)


Ja~Neeeeee~~~

No comments: