Friday, June 4, 2010

crocs lagi~~

SaLam...

its been a while..yeah, indeed, since my last entry.. there was a conspiracy regarding crocs logo, which it looks like the words 'Allah'..

haish..

for me, ada je yang nak porak perandakan orang Islam sendiri..for me, the person who started this stupido conspiracy is the 1 who try to porak perandakan islam sendiri.. yang tak sedar tuh, men ikut je.. ada yang boikot, ada yang tak.. bila dah muslim sendiri mula tunjukkan sedikit keretakan, sedarlah Muslimin Muslimat, yang ada syaitan waiting to enlarge the hole...

regarding this logo, just click here for further readings..


ni plak, pasal perbincangan kat my fb, n 1 of my fren gave his opinion



him : aku dh bc dh blog joegrimjow tu..lama dh bc..siap tgal komen lg..argument ori x ori xleh pkai..sbb aku ada croc ori.n logo croc kt insole sama dgn logo dlm gmbr yg ada kalimah Allah..kalo compare logo ori (picture kt website) dgn logo croc kt kasut (mold getah) of coz lah xsama..mana nk sama gmbr org lukis dgn mold getah..smua org yg still sokong ... See morecrocs..guna blog joe dgn status ustz 2 nk sokong..tp kalo ada blog lain n ustz lain yg xsokong crocs..cmana? xleh guna blog n status ustz utk buat hukum..bg aku sng je..wpun x nmpk mcm Allah sebiji..tp ada rupa sket..better tgalkan..syubhah..tp if still nk pkai..tpulanglah..

me :
dalam segala hal, kita kena rujuk pada yang pakar, esp bab2 agama..aku dah belek habis crocs yang ori both yang molded or bkn molded logo, baru aku terjumpa blog ni sbb awal2, ak dpt rasekan its more to sabotaj bisnes org len..pastu usha2, jumpe blog ni, n just thought of sharing knowledge.

islam haramkan... See more kita sabotaj bisnes halal orang len.regarding its logo, aku yakin yang logo tuh xde bentuk langsung cam nama Allah. dalam islam, segala yang syubhah, better tinggalkan. but aku YAKIN dgn pandangan aku, n reference ak.kalo btol crocs ni mmg ada niat songsang psl nak bring down islam, Allah akan tunjukkan. 1 day, insyaAllah..if ko jumpe any link yang benar2 n boleh meyakinkan crocs consumers, plz lemme know, k..

btw, just like other brand or company yang selalu disabotaj, dengan izin Allah, benda yang halal, Allah tolong conmpany tu nek blk ;)



so, wut do u think??
hurm ~_^





ja~~Neeeee~~~~

No comments: