Monday, March 29, 2010

sepaTutNyalah...

Salam...


ogenki desuka?*how are u*


ok.. ok... sepatutnya, sekarang ni, aku tgh study.. tapi, srius tak dak mood langsung, ok?!! dah 2 bulan tak balik umah.. bumbung umah pon nampak kat gambo je.. wahhhhhh.... nampak tak betapa aku homesick?? memang pecah rekodlaaa.. nak dekat 2 bulan aku tak balik umah woah... kalo tak, sebulan tuh, smpi 2-3 gak aku balik, sampaikan member aku panggil aku PBSM (Persatuan BAlik uma Setiap Minggu).. pape laaa.. dah laa... dulik laaa orang nak kate ape.. aku sayang kot umah aku, family aku.. ehee.. eleee.. orang yang jarang balik umah tuh, bessenye sebab family jarang ade kat umah, or, orang yang die lebih sayang bukan berada di rumahnya.. maka, dengan ini, saya membuat rumusan bahwa, mereka memang tak suke dok umah... apelaaa korang ni.. isk.isk.isk...


ok, fine, tuka topik...perasan tak, time2 exam ni laaa, macam2 mende aneh2, kekacauan jiwa berlaku..


last week, sorang membe aku ni, tanya aku camane nak lari dari 'boya'.. dia tanya aku?! kalo aku, aku ngaku je laaa dah ade 'cik abe'. mumule die takut kot kalo orang len yang salah anggap, die cam tak setuju sangat.. last2, die ikut gak, ngaku dah ade cik abe..haish.. seb laaa.. alaaa.. no worries laaa.. bile, sape jodoh ko, dah ditentukan.. sooner or later, katner, orang mane pe sume, dah ketentuanNya.. so, chill laaa..sungguh pon ko kate die tinggi ke, ensem ke.. eheee

1 lagi cite, pasal adik aku.. die selalu gak on-off ngn so called teman tapi mesranya.. sekali tuh, last week kot, die tengah off ngan dak tuh, mak aku called. pastu, conversation kitorang pon jadi camni,

me : senang, jadi cam akak.. relax je.. focus kat study je *as if!!! aku pon tak dapat skor cam orang2 yang da berpunya..isk.. how pathetic :P*
mak : haaa yelah tuh...
me : yelaaa betol pe.. jangan fening2, kita chill je...
mak : haaa.. btollah tuh.. patut laaa ko makin gemuk

*ok, speechlesss....*

hahaaa...

asal boleh laaa labu... janji bahagia..





k laaa.. gudluck exam feLLas...


ja~Neeeeee~~~

6 comments:

annamlatun said...

"maka, dengan ini, saya membuat rumusan bahwa, mereka memang tak suke dok umah... apelaaa korang ni.. isk.isk.isk..."

wahai kak in...kesimpulan tu, aku sangat tak berstuju dengan pernyataan tu apabila di sebut dengan sangat umum macam ni...hmm...

ape2 pun, yang penting rumah dan fanily tu, walaupun jauh dimata, namun mudah-mudahan sentiasa diizinkan untuk dekat dihati...

wallahualam

"Jadilah perindu dan pengejar redha Ilahi"

sHiNo said...

ok2, ni, cerita despite yang xdapat balik disebabkan terlalu jauh org on-costnya enggak ada.. aka, orang2 yang mmmg xske balik uma or prefer g sumwhere else.. eheee

Nalajas said...

haha mak kau kejam dow. but kau mesti tak bole ckp pape balik kan. hahah. adik kau yang mana ni? *seboks*

sHiNo said...

hahaaa... nak xnk, stuju je laaa die ckp.. hahaaa.. so wat? gemuk, jnji bahgie.. wakakakakaa

Anonymous said...

chinnnnn!!!
bru nk komen blog ko ni.ehehe..
aku perasan..layout ko skrg lg ok dr dlu yg gelap gelita wat mata aku sakit!HAHAHHAHA..
ni msih exam mode ke??
gudluck k..
caiyo2!!! =)
nnt abis xm, kite blk bp k..
pstu kite lpk sme2 di bp tercinta itu.ece..

sHiNo said...

walllaaaa....
ak tgh gap 1 week kot.. then exm 1 more week, then kat bp 1 more week... 18/4 dah gerak g kk.. huhuuu
ko blk bile?