Thursday, December 10, 2009

biLa Larut MaLam..

Salam...

genki desuka? hurm.. siyus buhsan this week.. how i wish i could be in kuantan by Saturday morning.. tuh pon sebab ade kenduri kahwin abang membe.. kalo tak, memang pagi isnin depan laaa terpacak kat kuantan campus nie... less than an hour class briefing je for this whole week.. kerja aku, makan & tido..sekian.. hahaa...

but today, i was kinda busy..after having less than half an hour class briefing, i went out, sending my friend's pc, which, we both dunno why.. &, memang kedai tuh cekik darah.. MAHALLLL!!!!! plus, diorang tak pandai buat pon.. sorry laaa babe, aku ingat die tak tau, yang lagi sorang tau.. Kantonis, aku memang tak paham langsung.. yang aku tau, sorang tuh die ckp die tak tau, tapi nak cek dulu ke camne r. aku bajet die ble buat laaa.. last2, kau jugak jadi mangse.. pc tak elok lagi, duit dah kering.. cian ko... so, sok kena anta balik pc tuh kat kedai cekik darah yang sama..takpe laaa.. alang-alang aku mungkin akan kebuhsanan tahap gaban, baek ikut kau.. feeling guilty, belanje aku je pasni..ice cream sehinggit pon aku x kesah...

sepanjang minggu nie, i spent my time sleeping for more than 10 hours a day, then, drama marathon, online sat, makan, makan and makan..turun jog pon baru arini ngan semalam.. siyus buhsan tahap gaban.. takpe laaa, teman membe jap, no hal je..pc berat, tangan kau baru nak baek, kot..

selalunya aku tido kol 3am+ the, bgn subuh jap, smbg tido balik.. so, 1am+ nie, no hal je.. tapi, maybe minum susu kot tadi, dah NANTUK woah... ok laaa...

best of Luck to everybody for the new semester ni..
gambarou ne ^_^
chiayou!!!!!

nak tido dah..


Ja~Neeeee~~~(see u later in japanese)


wan an(gudnite in mandarin)


ok...

aJ H0m bOHut KhushEi (trademark aku, sekian :P)

No comments: