Monday, October 19, 2009

ape naK Jadi Lah ngan aku nie...

SaLam...

Ogenki desuka?
semaLam, aku apdated posT dari Kelas..
Via hp.. aKu rase, Lagi seNang aku apdaTE dari hp, kot...buKan ape, menghaRapkan interNet coNNecTion dari biLik nie, waLopoN paKai moDem, siyus HampeH sunggUh..

kat KeLas semaLam pon, aku menahan diri dari tertido.. tuh yang aku updated new post.. at the very Least, i didn't fall asleeP... eheee

Ok, aKu meMang down RecenTLy.. seLf-conCiousness is over everYtHing.. dah 3 ari xcontact mak aKu, Mak Aku pon call..risau kat aku yang xcontact-ContaCT die..Lepas subuh trus mak aku Call
memang mak aku ske call pagi-pagi camtuh. bukan seBab nak ceK aku soLat tak..taPi mak aku ske CaLL neneK aku tyme-tyme camtuh.. aka, tyme tuh je yang mak aku agak free eveRyday. tapi, aku actuaLLy xsUke daPat caLL or messaGE pagi-pagi..sebab, itu akan mempengaruhi mood aku.. Mak punye pasaL, aku jawab gak..seLaLunye, waLopon aku kengkadang sTiLL separa sedar, aku jawaB caLL dengan ikhLas+btoL-bToL tau.. cume kengKadang je aku x tak ingat pe yang aku dah cakap.. eheee

seMaLam, tyme mak aku call, btol-btol wrOng timing..aku tengah controL emo aku, siap nak ngaji Quran dah, mak aKu caLLed.. cerita punye cerita, aku xtahan, aku senYap je tahan nangis.. Last-LasT, die nak haNg up, beri saLam pon aku xdapaT naK Jawab.. Kang akU nangis, da die tanYe PeLik-peLik, risau Lak die,kan?tapi, aku Bajet, sure die da baJeT aku nangis lepas caLLed tuh..ehe.. sorry mak.. akak caLL petang ni eh.. cian Lak mak aKu.. sure die da risAu semacam T_T




k Laaaa..

Ja~Neee~~~~


aJ H0m bOHut KhushEi...

No comments: